"Its all about my passion in music."

Pokračovanie...

22. srpna 2008 v 19:45 | Mišina_Sixx |  Kill em All !
Odpovězeno: 13. 09. | 12:02Autor: Rasťo Havalda
Otázka: Som odporcom interrupcií, ale aj rovnako zásadným odporcom ich legislatívneho zákazu, pretože zákazy nič neriešia, len otvárajú možnosti "podnikania" kriminálnym živlom. Vaša kampaň je skvelá a mnohí ju podvedome odmietajú preto, že razantne vstupuje do svedomia. Budete v nej pokračovať?
Jana Tutková : Jasné, kampaň sa ešte len začala a teším sa, že mnohí nás povzbudzujú pokračovať. Potrebujeme však pomoc ďalších, vaše hlasy, váš čas, aj peniaze. Takže veríme, že v tejto fáze sa mnohí zapália a sami sa začnú angažovať za vec. Môžeme rátať aj s Tvojou pomocou, Rasťo? Vieš, ako sa s nami skontaktovať, však?

Odpovězeno: 13. 09. | 11:41Autor: Daniela Babjaková, Mgr.
Otázka: Prečo ľudí vydesili takéto reklamné bilboardy a čím je reklama kontroverzná? Ak sa siaha na bezbranný ľudský život, ktorý sa navyše nedokáže brániť, ako to nazvať? Ak sa navyše zobrazí krutá realita takýchto "popráv", zrazu sú ľudia zhnusení, vydesení a pobúrení! Taká je, žiaľ, krutá realita!!!
Jana Tutková : Zjavne ľudia nevedeli o realite potratu a šokujúcej štatistike. 50 rokov sa im niečo iné imprintovalo do mysle a teraz sú z toho zhrození. Bude to chvíľu trvať, kým emócie opadnú, ľudia akceptujú vedecké fakty a postoje sa budú meniť. Musíme byť realisti. Takéto reakcie sme úplne očakávali...

Odpovězeno: 13. 09. | 11:40Autor: Jana
Otázka: pokračovanie : pochybujem. Zákaz interrupcií a hotovo. Nerozmýšľajú nad tým aký život budú tieto deti potom žit.
Jana Tutková : Deti v maternici už život majú. Je na nás rozmýšľať, ako tieto životy neukončiť, ale dať im šancu, základné ľudské právo. Treba však rozmýšľať už predtým, než sa dieťa počne. Všetci vieme ako sa deti môžu počať...

Odpovězeno: 13. 09. | 11:35Autor: Jana
Otázka: ešte pokračovanie : A čo cirkev? Cirkev je proti potratom, ale bude sa o tieto deti starať? Pracovala som v Detskom domove a aj keď sa im tam človek snaží dať krásne detstvo a pripraviť ich do života, predsa to nie je vlastná rodina. Pomáha cirkev alebo tí, ktorí neschvaľujú potraty týmto deťom?
Jana Tutková : Ja nechápem Cirkev, ak máte na mysli katolícku, ako len biskupov a kňazov. Sama som katolíčkou a verím, že aj ja som cirkev. A teda aj ja môžem pomôcť, ako aj veľa párov, či jednotlivcov. Poznám veľa veľkodušných kresťanov, ktorí majú svoje i adoptované deti. Alebo len adoptované. Je veľa aktivít pre pomoc ženám v krízovom tehotenstve, ktoré boli iniciované kresťanmi. Mnohé organizácie sú zverejnené na www.pravonazivot.sk, kde nájdu pomoc aj ženy, ktoré už dieťa majú a majú ťažkosti ho vychovávať. Jani, iste potrebujeme objaviť v srdci viac veľkodušnosti, či sme kresťania, či ateisti. Konzumizmus a materializmus však ľudí zaslepuje a chcú mať len pohodlie pre seba a blízkych. Toto vidia ako jediné dobro. Niekedy aj menej je viac, ak je medzi ľuďmi láska a veľkodušnosť.

Odpovězeno: 13. 09. | 11:32Autor: V(rták)
Otázka: Tí čo bojujú za zrušenie trestu smrti pre zločincov, bojujú za trest smrti pre tie najnevinnejšie bytosti.
Jana Tutková : Súhlasím. Lepšie sa to nedalo pomenovať. Do neba volajúca nespravodlivosť. Pomôžte nám otvoriť týmto ľuďom oči. Potrebujeme každý hlas, každého, kto odmieta potraty, aby sa postavil proti tomuto zlu a usiloval o nastolenie spravodlivosti. Sme ešte veľmi ďaleko od demokracie, keď sa základné ľudské práva tak hrubo porušujú. Takže rátam s Vašou pomocou. Ozvi sa nám, vrták.

Odpovězeno: 13. 09. | 11:30Autor: Jana
Otázka: Dobrý deň.
Nedá sa povedať, že by som mala konkrétnu otázku, ale môj názor je taký, že : áno to nenarodené dieťatko má právo žit, ale žiť plnohodnotný život. Zakážu sa interrupcie, budú sa rodiť nechcené deti, budú vyrastať na ulici alebo v detských domovoch. Taký život im darujeme?
Jana Tutková : Na podobnú otázku som už odpovedala. Predstavte si však, že príde vojna alebo hospodárska kríza, alebo len, že prídete o prácu a opustí Vás partner. Bolo by teda legitímne sa zbaviť Vášho narodeného dieťaťa, lebo nebude mať plnohodnotný život? Alebo Vás, keď budete mať haváriu a ostanete hendikepovaná? Čo potrebujeme, je láska od iných, ktorá pomôže prekonať ťažkosti. Naša spoločnosť je bohatá ako nikdy, aby sa vedela postarať o všetky deti, ktoré sa počnú. Treba ľudí viesť k veľkodušnosti a nespoliehať sa, že len štát sa má postarať. To je veľmi socialistické zmýšľanie.

Odpovězeno: 13. 09. | 11:27Autor: zvedava
Otázka: Čo je lepšie? dať život a nemať podmienky pre kvalitný, plnohodnotný život, alebo sa rozhodnúť prerušiť čo najskôr, keď to ešte veľmi nebolí...ani jednu z dotknutých osôb..
Jana Tutková : Ako definujete plnohodnotný život? Ak toto kritérium nespĺňajú Afričania, tak sa ich môžeme zbaviť - "prerušiť" ich život? Buďte si istý, že to dieťa bolí už v matkinom lone. Možno malé embryo to ešte necíti, ale ak by sme usmrcovali Afričanov, či aj Slovákov pod narkózou, keď nič necítia, bolo by to ok? Vďaka za otázku.

Odpovězeno: 13. 09. | 11:23Autor: Silvia
Otázka: Považujete za správne, ak sa narodia deti ženám, ktoré sa nepostarajú samy o seba, nie o deti. Dieťa tým trpí celý život. Nie je lepšie mať dve deti ako štyri a zabezpečiť im dobrý život a nie živorenie? Pri chorých deťoch, viem, sú to ľudia, ale zbytočne ich trápiť, keď sa nemusia. Potrat je osobná vec...
Jana Tutková : Nie je však osobnou vecou, ak by ste sa rozhodli týrať alebo nedajbože zabiť svoje 2-mesačné dieťa. Prečo potom môžeme toto robiť 2-mesačnému dieťaťu v matkinom tele? Je to nový človek, rovnako závislý od matky ako aj novorodeniatko. Je to hrubá diskriminácia. Nikto nemá právo siahať na život druhého. Je to verejná vec tiež preto, že z našich daní je táto genocída spolufinancovaná...

Odpovězeno: 13. 09. | 11:20Autor: igor
Otázka: Nezdá sa Vám, že Vaša ignorácia názoru Rady pre reklamu, ktorá vychádzala z podnetov občanov a v tomto prípade ich bolo niekoľkonásobne viac ako v iných prípadoch je v rozpore s tým, čo stále verejne vyhlasujete? Máte aspoň nejakú predstavu akú vekovú a sociálnu skupinu ste oslovili ?
Jana Tutková : Poviem Vám, že Rada úplne odignorovala naše právne stanovisko a uzurpovala si právo zasahovať do slobody prejavu. Ich stanovisko nie je nijako zaväzujúce. Neexistuje zákon, ktorý by mohol zakázať našu kampaň. Ak by existoval, mali by sme tu už diktatúru. Sťažnosti boli smiešne. Ľudia nevedia vysvetliť svojim deťom a ani sebe, čo je na našom bilboarde. Rada odsúdila spôsob našej komunikácie, pričom problém komunikácie majú občania, ktorí nemajú argumenty, predstavivosť a pravdepodobne ani jasné etické postoje k tomuto problému. Denne nám nahnevane píšu podobné emaily ľudia na info@pravonazivot.sk, kde im vysvetľujeme, ako to deťom vysvetliť. Mnohí odpíšu a väčšina mení názor na potrat i našu kampaň. Prvé reakcie sú však emocionálne. Emocionálne bolo aj rozhodnutie Rady.

Odpovězeno: 13. 09. | 11:17Autor: Tomáš
Otázka: Zdravím Vás, čím si vysvetľujete kampaň, ktorá sa spustila proti tej vašej? Je Slovensko naozaj kresťanskou krajinou?
Jana Tutková : Slovensko je farizejskou krajinou, kde si väčšina myslí, že sú kresťania, pritom však svojvoľne zabíjajú svoje nenarodené deti, alebo tolerujú takéto zabíjanie. Toto nie je kompatibilné s kresťanstvom ani iným náboženstvom, ktoré odmietajú potrat. Ak sa teda viera berie vážne. Útok na našu kampaň je dobre financovaný Medzinárodnou federáciou pre plánované rodičovstvo, ktorú v SR zastupuje Spoločnosť pre plánované rodičovstvo. Táto federácia prevádzkuje najväčšiu sieť potratových kliník vo svete a samozrejme, že im ide o to, aby interrupcie ostali legálne a oni mohli na nich zarábať. Sledujte, koľko priestoru im média dávajú. Pani Pietruchová, jej výkonná riaditeľka, bola v priebehu asi 10 dní trikrát v téme dňa a je najväčšou odporkyňou našej kampane. Nikto si to ani nevšimol, že je tu jediná organizácia, ktorá na nás útočí. Zároveň útočí na slobodu prejavu... Je toho veľa, čo sa dá povedať.

Odpovězeno: 13. 09. | 11:11Autor: jean
Otázka: Prečo si myslíte, že takáto absurdná reklama by mala ľudí ovplyvniť?
Jana Tutková : My to nepovažujeme za reklamu na niečo. Je to forma vzdelávania verejnosti, poskytovanie informácií, na prijímanie ktorých má právo každý občan. A je naším ústavným právom ich poskytovať. Ak sa niektorí na občanov pozerajú ako na "spotrebiteľov" interrupcie, tak v tom prípade má štát povinnosť poskytnúť takéto informácie "spotrebiteľom". Cieľovou skupinou našej kampane nie sú však len ženy, je to celá spoločnosť, ktorá by mala prehodnotiť svoj postoj a hľadať nenásilné riešenia, ako zachovať život a neriešiť sociálne problémy násilným potratom.

Odpovězeno: 13. 09. | 11:08Autor: Fabian Novotny
Otázka: Chcel som sa opýtať aké morálne právo má tzv. komerčná Rada pre reklamu, ktorá tvorí spoločenstvo amorálnych firiem, ktoré nám dennodenne mydlia mozgy reklamami poburujúcimi a mnohokrát zneužívajúcimi naše slabosti útočiacimi na najnižšie pudy, to je od nich fakt drzosť.
Jana Tutková : Nemá ani morálne ani zákonné právo. Rada si jednoducho uzurpovala právo rozhodovať o občianskopolitickej kampani, pričom má kompetencie len na komerčnú reklamu. Naša reklama nie je komerčná a má ústavnú ochranu práva na slobodu prejavu, ktorý nám chce tento samoustanovený orgán nekvalifikovaných cenzurovať. Je to nehorázna diskreditácia, pričom sami členovia priznali, že sa neriadia zákonmi, ale emóciami a cítením...

Odpovězeno: 13. 09. | 11:06Autor: milan.b.
Otázka: Kampaň je síce tvrdá, ale presná, cielená, má svoj význam, ten kto ju vytvoril, vedel čo chce dosiahnuť, a myslím, že sa mu to podarilo.
Treba sa vážne zamyslieť nad číslom 1 370 000
MB
Jana Tutková : Zdravím. Je to tak. Určite sa mnohí budú zamýšľať skôr či neskôr, aj keď sú teraz nahnevaní. Aj mňa to číslo a samotný obrázok hnevá...

Odpovězeno: 13. 09. | 11:06Autor: diboa
Otázka: Čo urobíte nabudúce? Ukážete mŕtve roztrhané obete autohavarií a zakážete autá?
Jana Tutková : Ak by zabíjanie nevinných detí nebolo legálne, nebolo by treba ukazovať verejnosti, o čo ide. Mnohí si to však zastierajú a prekrúcajú: naše bilboardy a postery však jasne ukazujú, že je to človek a že ide o násilný čin, ktorý ho zabíja. Žiaľ, deje sa to v lone matky, ktoré sa stalo najnebezpečnejším miestom pre dieťa.

Odpovězeno: 13. 09. | 11:06Autor: esmeralda
Otázka: Milá slečna alebo pani,
chcela by som sa opýtať koľko detí ste vychovali? Lebo ja osobne si myslím, že je vrcholne nezodpovedné priviesť na svet dieťa, ktoré už dopredu nie je zabezpečené. Čo sa týka financií aj usporiadanej rodiny. Môže sa tým vlastne stať ďalším adeptom na výchovu v detskom domove.
Jana Tutková : Ja súhlasím, že nie je zodpovedné priviesť na svet dieťa, ak ľudia nie sú pripravení sa oň postarať. Dieťa však prichádza na svet hneď po počatí, oplodnení. Pri pôrode vychádza len z tela matky. Možno teda hovorme o zodpovednosti počať dieťa. Viete, že na bieleho novorodenca sa na Slovensku čaká v priemere 8 rokov? Je veľa párov, ktoré by si dieťa adoptovali.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 nancy nancy | Web | 23. srpna 2008 v 0:30 | Reagovat

dojima ma ako obhajuje zakrvavenu mrtvolku na billboarde, zatial co cirkev ku ktorej sa tak nadsene hlasi, ide rozhodit aj z takej kraviny ako reklama na.. hm.. nepamatam sa na co... kde mnisky portretuju naheho muza...

2 Mr.Antidisco Mr.Antidisco | Web | 23. srpna 2008 v 21:27 | Reagovat

takovych newsek za tu dobu co sem tu nebyl....kua:)cau

3 Mr.Antidisco Mr.Antidisco | Web | 29. srpna 2008 v 13:29 | Reagovat

doufam ze nekoncis takovou dobu nic ikdyz ja mam co rikat :)))

4 Mišina_Sixx Mišina_Sixx | Web | 29. srpna 2008 v 15:24 | Reagovat

Mr.Antidisco: cuzz, nie nie neboj nekončím, práve som došla zo sústredka...a čo sa týka newsok asi ich počas školského roka bude pomenej, ale budem sa snažiť...

5 mr Ramirez mr Ramirez | 1. září 2008 v 10:59 | Reagovat

Ako na to tak pozerám, hovorím si, že by už bodli nejaké správy zo sveta music

6 Mišina_Sixx Mišina_Sixx | Web | 1. září 2008 v 18:28 | Reagovat

POMÓC....NEBERIE MI TO HESLO NA BLOG.CZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 nancy nancy | Web | 2. září 2008 v 10:49 | Reagovat

co sa tyka toho hesla tak sorry ale s tym ti asi nepomozem lebo mne ide normalne... skus ale pouzit iny prehliadac niekedy to zaberie.... nejaky lamer mal podobny problem, pisal o tom na blog, len si nepamatam adresu

8 Mišina_Sixx Mišina_Sixx | Web | 2. září 2008 v 18:02 | Reagovat

no veď nevadí, ja len či to tak náhodov nie je, len nejaký momentálny celoplošný výpadok...hmmm ale nie je...aj tak díky...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama